Tuesday, April 26, 2011

Хил дамнан жаргах хийсвэр сексийн амт /эротик өгүүллэг/


Би өдий 25 насалтлаа гуравхан эмэгтэй хүнтэй “унтаж” үзсэн. Яагаад гэвэл миний нүүр царай, бие, тэр бүү хэл бэлэг эрхтэнд маань хүртэл багадаа халуун цайнд түлэгдсэний ул мөр болсон газрын зураг шиг сорви бий. Тэр сорви намайг нүд хальтрам эрэмдэг амьтан болгон харуулдаг юм. Тиймээс би эмэгтэй хүн “найрах” нь байтугай хүний өөдөөс эгцэлж хараад гудамжаар алхаж зүрхэлдэггүй билээ.


Харин би гэртээ компьютертай болж, интэрнэтээр аялдаг болсноос хойш сексийн амьдралаа хялбар зохицуулах арга олсон юм. Янз бүрийн сайтны “Танилцъя” булангаас нь хүүхнүүдийн и-мэйл хаягийг авч, холбоо тогтоосноор нүүр нүүрээ харж уулздагүй ч өдөр болгон холбогддог сайн найзуудтай боллоо. Эхлээд танилцсан бүсгүйгээс ойр зуурын зүйл асууж байгаад алгуурхан сексийн амьдралыг нь сонирхоно. Гайхалтай нь ганц бие бүх бүсгүйчүүд ойрд хүнтэй унтаагүй, онгон шахуу болчихсоноо бичнэ. Тэд харин миний ажил, хөрөнгө бэлийг тойруулж их сонирхоно. Ийм харилцаанд би хэн болж хувирахаа сайн мэддэг юм. Хотын төвд байртай, нэгэн хувийн компанид менежер хийдэг ганц бие царайлаг залуу болоод хүүхнүүдийн сонирхлыг татаж, зугааг нь гаргадаг. Тэдний хүссэн сэдвээр амыг нь дагуулаад бичээд байхад тэд “ярилцахад таатай байна, санаа нийлж байна, итгэж болох хүн байна” гэж дүгнэдэг. Тэгээд биеэрээ уулзаж ярилцахсан гэж байнга шална. Харин би мөрөөдлийн залуу нь биш тул элдвийн шалтаг хэлж, эелдэгээр татгалздаг байв.

Ийм харилцаан дундаас би өөрийнхөө “чатны хамтрагч”-аа олсон юм. Тэр бол их нээлттэй бүсгүй. Англид суралцахаар очоод гурван жил болж байгаа билээ. Тэр интэрнэтээр дамжуулан “секс хийхийг” хамгийн аюулгүй, эрүүл харилцаа гэж үздэг. Тэгээд ч огт танихгүй хүнтэйгээ энэ төрлийн харилцаанд ороход хүссэн зүйлээ хийж, туршиж болно гэдэг юм. Нэгэн өдөр бид тэндэхийн цагаар 23, эндэхийн 16 цагийн үед холбогдлоо.

Тэр шүршүүрт орчихоод унтахын өмнө ийнхүү надруу хандсан ажээ. Мэдээж юу хүссэн нь ойлгомжтой. Би “Хонгор минь, чиний гоолиг бие, нойтон үс чинь үнэхээр тачаангуй харагдуулж байна шүү. Би чамайгаа залгихад бэлэн байна” гэж бичлээ. Харин тэр маань “би орон дээрээ дээш харан хэвтээд чиний ханхар цээж, том хатуу эрхтэнийг чинь хүлээж байна шүү” гэх нь тэр. Уг нь би жижиг хавчгар цээжтэй, ер нь юм бүхэн минь хүний хагас шиг л хүн дээ. Сорвиндоо таталдаад байдаг тул би өсч, том болно, таргална гэхээс айдаг юм.

Ингээд би бичиж гарлаа. “Би чиний хоёр сайхан сэргэр хөхийг чинь үнслээ. Ягааран харагдаж байгаа товчийг нь үмхлээ. Бал амтагдаж буй мэт хөхөж гарлаа” гэж бичээд хариу хүлээн дэлгэц харж суулаа. Тэр “Wow, битгий ирвэгнүүлээд бай л даа, миний бүх бие хөх шигээ сэрийж, доошоо нойт оргиод байна шүү” гээд инээмсэглэсэн дүртэй эмоушн явууллаа.

Би “Чинийхээ норсон үтрээнд хуруугаа шургуулж, зунгааралдсан шингэнээр чинь бэлгийн уруулыг нь норгоё”, “эсвэл би толгой нь нойтогносон эрхтэнээрээ үүнийг хийх үү” гэлээ. “Эрхтэнээрээ, хорвоогийн хамгийн том, хамгийн хатуу, тэгээд бас гэдийсэн ээтгэр эрхтэнээрээ үүнийг хийгээч” гэж тэр тэчъяадан дуу алдах мэт хурдан хариу бичлээ. Үүнийг уншаад миний жижигхэн эрхтэн “би шүү” гэсэн шиг өндийж ирлээ. Би эрхтэнээ гаргаж, зүүн гараа шүлсдэж байгаад толгойг нь илж эхлэнгээ “Миний эрхтэний мөөг шиг малгай чиний бэлгийн уруулны завсарт нэг ороод, нэг гараад, товгор хэлүүг чинь тэмтэрч байна” гэж бичлээ. “Аая, наадах чинь үнэхээр сайхан байна, хурдан л хийлгэмээр байна шүү” гэсэн хариу ирэв. Би нүдээ анин бүсгүйн сайхан биеийг төсөөлж, гараараа тэр болгоноо хүртэж буй мэтээр мэдэрч эрхтэнийхээ гүрэлзсэн судсыг тэмтчин суулаа. “Чи яаж хийлгэмээр байна” гэж асуухад “Би өөрийнхөө хүссэнээр хийе. Чиний ханхар цээжний голоор зурайсан тачирхан үсийг чинь уруулаараа чимхэж, улмаар доошилж байна” гэж тэр бичлээ. Түүний халуун амьсгал цээжин дээгүүр минь төөнүүлэн ирвэгнэх шиг болж, би “хххүү” хэмээн уужим амьсгал гаргалаа. “Чиний дотоожийг шувталтал эрхтэн чинь гантайтал гараад ирлээ. Би урд нь хэзээ ч ийм томыг харж байгаагүй юм байна” гэж тэр үргэлжлүүлсээр байлаа.

Би өмдөө хурдан гэгч тайлаад эрхтэнээ гараараа барьж, дээш доош хөдөлгөнгөө дэлгэц рүү шүлэнгэтэн ширтэж, үг бүрийг мэдрэн уншиж байлаа. Тэр гэнэт камераа өгч, дэлгэц дүүрэн дүрс гараад ирэв. Давхраагүй жартгар нүд нь улам жаатайж, над руу сүүмийн харж байлаа. Өрөөгөө голлон босч зогсоод нөмөрсөн урт цамцаа унагахад цас шиг цагаан, чилгэр бие ил гарлаа. Би “Наашаа ойртоод, нууцын орноо дэлгэн харуулаач” гэж хүсэхэд тэр сандлаа өндөрсгөн камерын өмнө хоёр хөлөө дэлгэн суув. Хуруугаараа хэлүүгээ оролдож, бэлгийн уруулаа хоёр тийш нь ярж ягааран мушгирах нууц “үүдээ” харууллаа. Миний эрхтэн түүн рүү орохоор тэмүүлэх мэт сунаж, модойн зогссон байлаа. Би шүлсээ хаяж норгоод баруун гараараа эрхтэнээ бариад хөдөлгөж гарлаа. “Би чиний эрхтэнийг үмхээд хөхөж эхэллээ. Аманд багтахгүй, хоолой руу минь ортол бүлж байна” гэж тэр үргэлжлүүлэн бичсээр байлаа. Би “Ооё, ямар сайхан юм бэ, өшөө хүчтэй, хоолой руугаа бүр оруулаач, хазлаач” гэж хариу өгөв.

Тэр “Чиний эрхтэний толгой яг л модтой чихэр шиг юм. Би үүнийг яг ингээд үүрд амандаа хүлхэхсэн” гэж миний хөдөлгөөнд хүч нэмж байлаа. Би түүнийг бэлэг эрхтэнд угламаар санагдахдаа ямар нэг юм эрхтэн рүүгээ хийхийг санал болгов. Тэр хаанаас ч юм жижгэвтэр гар чийдэн авчирч, орон дээрээ алцайж хэвтээд бөгсөөр нь үтрээндээ шургууллаа. Ягаахан оронд нь миний эрхтэнийг орлон мөнгөлөг өнгийн гар чийдэн хөдөлж буйг нь хараад би улам хурдан хөдөлгөсөөр цэхэр өнгийн шингэнээ дэлгэц рүү цацаж орхилоо. Дэлгэц дүүрэн гарах түүний бие, эрхтэн, гуя хасны тушаа дусал дусал шингэн урсаж, би өөрийн мэдэлгүй түүнийг долоов.

Энэ үед би түүний микрафоныг нээтэл орь дуу тавин гийнах нь өрөөгөөр нэг хадлаа. Би чихэвчээ зүүн “Чиний нууцлаг орон ямар давчуу юм бэ, миний боовны зантгар толгой үтрээг чинь зад татчихмаар байна шүү, өөдөөс минь сайн хөдөл, хүчтэй бүлээд өгье” гэх мэтээр амьсгаадах завсараа үргэлжлүүлэн хэлсээр байлаа. Тэр гар чийдэнгийн урд дэлбэгэр хэсэг хүртэл нь цохин оруулж, нөгөө гарын дунд хуруугаар хэлүүний товгор дээр шалмаг хөдөлгөсөөр байлаа. “Ёо ёо, хонгор минь больё оо, зөөлөн цохь, би тэсэхгүй нь” гэж тэр уйлан дуугаран үглэх мөртлөө эмзэг эрхтэнээ хайр найргүй балбан байлаа. Харин би “Чамд бүхлээрээ уусан ормоор байна. Өшөө хүчтэй, хурдан бүлээд өгье. Чиний бүх биеийг би эзэмдмээр байна” гэж тэчъяадан үглэж байлаа. Бүсгүй бүх биеэрээ нумалзан, толгойгоо хоёр тийш нь савлаж, орны даавуунаас шүдээрээ зуун татаж, бүтэж үхэх нь үү гэлтэй тасалданги амьсгаадна. Ингэж хэдэнтээ хүчтэй цохиод тэр гэнэт эвхэрснээ эргээд дээш харан гараа алдалж тааралдсан даавуунаасаа атгаад, салтаан дахь гар чийдэнгээ хагалах нь уу гэлтэй хавчиж, тэгшхэн урт хөлөө жийгээд таг боллоо. Үе үе нумалзан тайвширч байгаа түүний үтрээнд миний жижигхэн эрхтэн байгаа мэт гүрэлзэх булчин бүрийг нь мэдэрч, бүсгүйг дагаад чивчирч байлаа. Учир нь тэр дахин өндийгөөд миний гарын гарамгай хөдөлгөөнийг хүлээж байсан юм.

No comments:

Post a Comment